Monday, August 23, 2010

Outing 3+2

Aku tau, aku dah lama tak update blog. Walaupun blogger dah diisytiharkan sebagai HALAL di pejabat namun aku masih jugak malas. Sebab apa, sebab dah ada Facebook, dan aku malas nak maintain dua benda.

So, post pertama setelah sekian lama ini aku mulakan dengan post berkaitan outing bersama Fique dan Chech. Seh pulak khabonya ada kelas so tak dapatlah join.

Untuk outing ni sebenarnya aku yg byk masalah, dari plan nak iftar dah jadi makan malam sebab aku yg susah nak tinggalkan rumah time buka. Dan asalnya dari ladies outing, dah jadi ladies n kids outing, dan kids tu aku yang bawak. Aku bawak Hanah dan Ceah. Hanah tak der sapa jaga di rumah sebab ayahnya Terawikh, dan aku bawak Ceah sebagai peneman untuk tolong pegang Hanah dalam kereta.

Thanks to Chech atas gambar2 Hanah yang mengasyikkan. Enjoy the pics.



No comments: