Thursday, January 21, 2010

February ku yang penuh



Di atas adalah saya punya jadual untuk bulan February ini. Kaler biru gelap adalah meeting di dalam jabatan, kaler putih bermaksud saya tiada meeting dan ada di pejabat mungkin tgh wat kerja atau mengecheck emel atau surf hahaha, kaler hijau pulak yang best iaitu hari cuti dan boleh berilek2 duduk rumah atau meronggeng ke mana-mana. Daaann kaler biru muda itu, yang begitu banyak memenuhi kalendar saya adalah mesyuarat di luar di mana saya perlu meninggalkan si kecil kesayangan saya di rumah huhu sedihnyaaaa.

Kalau nak diikutkan saya ada lagi satu kena outstation bulan ini sebagai jurulapor untuk seminar oleh pegawai2 atasan, tapi setiap kali urusetia call, saya tak der kat bilik. Makanya mereka lantik orang lain gantikan saya hehe. Bulan ini juga walaupun tak berapa sibuk tp aya tak boleh jangka ia akan berterusan kerana pasti akan ada sahaja arahan2 addhoc ke mesyuarat, ye lah takkan bos nak pergi semua meeting mana larat dan apa guna ada pegawai hehehe. (Kalau saya jadi bos pun tentu saya akan delegate jugak). Dan kalau lah bulan depan addhoc2 itu masih dtg, mungkin tiada lagi ruang2 kaler putih dlm kalendar saya itu.

I begin to love my job wlupun bidangnya amat jauh mcm langit dgn bumi dari bidang saya di uni dulu mahupun bidang saya di pejabat lama dulu. Semoga saya akan berjaya di sini, lebih cemerlang daripada semasa saya di pejabat lama. Amin.

No comments: